• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Veelgestelde vragen

 

OVER CLOSETCLEANING

Waarom zou ik tweedehandskledij kopen bij Closet Cleaning? 

Met minder budget kan je meer variatie hebben in jouw garderobe. Bij Closet Cleaning vind je mooie recente kledingstukken en schoenen voor een fractie van de nieuwprijs.
We hebben een uitgebreid, steeds wisselend aanbod van mooie tweedehands artikelen die steeds door ons team gescreend zijn.
De prijzen zijn eerlijk bepaald, op basis van de staat van het artikel, de nieuwprijs en de prijs van vergelijkbare items op de tweedehands markt.

 

Wat maakt Closet Cleaning uniek?

Daar waar andere tweedehandszaken vaak enkel merkkledij aanvaarden om te verkopen, zal Closet Cleaning een stapje verder gaan, en allerlei soorten merken voor u verkopen, zowel designermerken als ‘highstreetbrands’ zijn bij ons welkom. Dit maakt ons aanbod heel divers met voor iedereen wat wils. Ook wordt elk kledingstuk mooi gefotografeerd en op onze website geplaatst, zodat iedereen af en toe een kijkje kan nemen in ons steeds wisselend aanbod.

 

Zien de kleuren er hetzelfde uit als op de foto?

ClosetCleaning probeert de artikelen zo duidelijk en realistisch mogelijk te fotograferen. Uiteraard kan een kleur op de foto soms iets afwijken van de echte kleur, afhankelijk van uw scherminstellingen.

Ik kan de kleding niet sorteren op maat, hoe komt dat?

Je bent waarschijnlijk mobiel op closetcleaning.be aan het rondkijken, bezoek onze webshop zeker ook even via een computer, daar zal je zien dat je langs links kan sorteren op maat, merk, kleur, ... We werken eraan om het ook mogelijk te maken op de mobiele versie van de webshop.

 

Ik wil zelf graag mijn kleding verkopen via Closet Cleaning, hoe doe ik dat?

Wij nemen met alle plezier uw kleding aan en verkopen deze graag voor u!
Voor meer info mail naar info@closetcleaning.be en we maken een afspraak!

 

Heeft Closet Cleaning ook een fysieke winkel

In principe niet, enkele keren per jaar houden wel wel een superleuke pop-up met meer kleding die je zelfs niet kan vinden op de webshop!

Ik wil thuis mijn kast laten opruimen. Doet Closet Cleaning dat ook?

Neen, Closet Cleaning biedt deze dienst niet aan. Maar we bieden je wel de perfecte oplossing: www.kellsadvice.com. Zij komt graag bij jou een volledige wardrobe check doen. Achteraf zal jouw kleerkast een verlengde zijn van jouw stijl.

BESTELLEN

Hoe plaats ik een bestelling?

Plaats je artikels in je winkelwagen door op de knop ‘in winkelwagen’ te klikken. Als je alles hebt toegevoegd, klik je op ‘Bestelling afronden’. Vul je gegevens in en doorloop het proces. Pas als je op de knop "Kopen” drukt, is je bestelling definitief.

 

Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst? 

Je ontvangt meteen na bestelling een orderbevestiging en factuur.

 

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren? 

Wanneer je de bestelling wilt wijzigen of annuleren, adviseren wij je zo snel mogelijk contact op te nemen met ons.

Je kan ons elke werkdag tussen 9u en 18u makkelijk bereiken via info@closetcleaning.be of +323 345 21 81.

 

Kan ik een product bestellen dat niet (meer) in voorraad is of niet (meer) op jullie website staat?

Daar we met tweedehands en dus unieke artikels werken is dat helaas niet mogelijk.

 

BETALEN 

Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?

Je kan op volgende manieren betalen:

  • BanContact /Mister Cash: Veilig betalen met internetbankieren via je eigen Belgische bank
  • Maestro: Veilig betalen met internetbankieren via je eigen Belgische of Nederlandse bank
  • Creditcards: Veilig betalen met je Mastercard, Visa.
  • Paypal

Al onze betalingen lopen via Multisafepay. Zo kunnen wij een veilige en snelle betaling garanderen.

 

VERZENDEN

Betaal ik verzendingskosten bij mijn bestelling en zo ja, hoeveel?

Voor een verzending met Bpost naar je thuisadres betaal je €5,5.

Voor een verzending naar Nederland of ander europees adres betaal je €7,50. Gooi daarvoor ook volgend artikel in je mandje: https://www.closetcleaning.be/levering-nederland.html Als je dat artikel mee afrekent komt je pakje op de juiste plaats terecht.

Vanaf €60 is de verzending binnen België altijd gratis.

 

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd? 

Bestellingen worden van maandag tot en met vrijdag verzonden.

Het pakketje zal binnen de 3 à 4 werkdagen op de door jouw gekozen plek geleverd worden.

 

Kan ik mijn bestelling laten leveren op een ander adres?

Dat is mogelijk. Tijdens het bestelproces kan je na het ingeven van je persoonlijke gegevens een ander afleveradres invullen. Dit doe je door te klikken op 'Verzend naar een ander adres'. Vervolgens komen er een aantal invulvakjes tevoorschijn, waar je alle gegevens van de ontvanger of ontvangstadres kan ingeven. De factuur zal naar het e-mailadres gestuurd worden dat je hebt ingevuld bij ‘facturatiegegevens’ bovenaan.  

 

Kan ik mijn bestelling ook afhalen? 

Afhalen is helaas niet mogelijk.

 

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?

Wanneer je niet thuis bent zal de postbode een briefje achterlaten met het dichtstbijzijnde postpunt waar je je pakje kan afhalen.

 

Wie levert mijn bestelling?

Alle leveringen worden uitgevoerd door Bpost. Van maandag tot en met vrijdag leveren zij jouw bestelling aan huis of op kantoor.

  

RETOURNEREN 

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Wanneer je niet tevreden bent over je product heb je de mogelijkheid om dit terug te sturen. Hiervoor moet voldaan worden aan alle voorwaarden die je hieronder vindt

  1. Het label van het kledingstuk mag niet verwijderd zijn
  2. Het kledingstuk is nog in dezelfde staat als deze waarin het geleverd werd

Je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen.

 

Zijn hier kosten aan verbonden?

Je krijgt het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd wanneer je je bestelling integraal terugstuurt. Wanneer dit gaat over enkele artikels dan betalen we de aankoopprijs van de artikels terug.
Enkel de kosten voor retour van jouw thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.

 

Wat zijn de voorwaarden om van je herroepingsrecht gebruik te maken?

Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kan je contact met ons opnemen via info@closetcleaning.be. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Wanneer het label verwijderd is is terugsturen niet meer mogelijk.

 

Hoe stuur ik mijn artikelen retour?

Allereerst laat je ons weten dat je één of meerdere producten retour wil sturen. Je stuurt een e-mail naar info@closetcleaning.be met daarin de vermelding van je ordernummer, de producten die je wil retourneren, de reden van retour en je bankrekeningnummer. 

Print het retourformulier af, vul het in, en steek het bij het pakje.

Wanneer jouw retourpakket ons bereikt heeft, zorgen we voor de verder nodige stappen zodat alles binnen 14 dagen afgehandeld wordt. 

 

Mijn bestelling is beschadigd bij levering. Wat moet ik doen?

Breng ons binnen 48u na ontvangst hiervan op de hoogte met enkele foto’s via het emailadres info@closetcleaning.be. Nadien bekijken we samen verder hoe we dit oplossen. Zoals bijvoorbeeld een terugstorting.

 

Mijn bestelling is niet compleet. Wat moet ik doen?

Neem even contact met ons op via info@closetcleaning.be en we helpen je graag verder?

 

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?

Wanneer je een product retour stuurt, wordt deze binnen 5 werkdagen in behandeling genomen en verwerkt. Je ontvangt van ons een e-mail wanneer wij de retour hebben verwerkt. Het bedrag zal zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen teruggestort worden op je rekeningnummer.

 

KLACHTEN

Hoe en waar kan ik een klacht uiten? 

Voor het melden van een klacht (of defect) geldt een andere procedure dan voor retourneren van artikelen.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@closetcleaning.be. Indien je de klacht per e-mail aan ons kenbaar maakt, verzoeken wij je factuurnummer en telefoonnummer (geef desgewenst aan op welk tijdstip je bereikbaar bent) te vermelden zodat wij contact met je op kunnen nemen. We hanteren een maximum reactietermijn van 3 werkdagen.

  

REGISTREREN 

Moet ik me registreren om te kunnen kopen bij Closet Cleaning
?

Je hoeft geen vaste account aan te maken, je kan ook een eenmalige aankoop doen, maar we vragen bij de checkout-procedure wel om de noodzakelijke persoonlijke gegevens zodat we de aangekochte spulletjes kunnen opsturen. Het voordeel van een account aanmaken is dat je bij een volgende bestelling niet opnieuw alle gegevens dient in te vullen. Het volstaat op dat moment om je aan te melden met je e-mailadres en je zelf gekozen wachtwoord.


 

Waarom heb ik een wachtwoord nodig?


Met een wachtwoord kan je snel, efficiënt en veilig inloggen op je account, kan je makkelijk een nieuwe bestelling ingeven en krijg je bovendien toegang tot heel wat persoonlijke diensten in onze webshop. Je kan volledig vrij je wachtwoord kiezen.