• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Retour

RETOURNEREN 

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Wanneer je niet tevreden bent over je product heb je de mogelijkheid om dit terug te sturen. Hiervoor moet voldaan worden aan alle voorwaarden die je hieronder vindt

  1. Het label van het kledingstuk mag niet verwijderd zijn
  2. Het kledingstuk is nog in dezelfde staat als deze waarin het geleverd werd

Je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen.

 

Zijn hier kosten aan verbonden?

Je krijgt het volledige orderbedrag exclusief verzendkosten gecrediteerd wanneer je je bestelling integraal terugstuurt. Wanneer dit gaat over enkele artikels dan betalen we de aankoopprijs van de artikels terug.
Enkel de kosten voor retour van jouw thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.

 

Wat zijn de voorwaarden om van je herroepingsrecht gebruik te maken?

Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kan je contact met ons opnemen via info@closetcleaning.be. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Wanneer het label verwijderd is is terugsturen niet meer mogelijk.

 

Hoe stuur ik mijn artikelen retour?

Allereerst laat je ons weten dat je één of meerdere producten retour wil sturen. Je stuurt een e-mail naar info@closetcleaning.be met daarin de vermelding van je ordernummer, de producten die je wil retourneren, de reden van retour en je bankrekeningnummer. 

Print het retourformulier af, vul het in, en steek het bij het pakje.

Wanneer jouw retourpakket ons bereikt heeft, zorgen we voor de verder nodige stappen zodat alles binnen 14 dagen afgehandeld wordt. 

 

Mijn bestelling is beschadigd bij levering. Wat moet ik doen?

Breng ons binnen 48u na ontvangst hiervan op de hoogte met enkele foto’s via het emailadres info@closetcleaning.be. Nadien bekijken we samen verder hoe we dit oplossen. Zoals bijvoorbeeld een terugstorting.

 

Mijn bestelling is niet compleet. Wat moet ik doen?

Neem even contact met ons op via info@closetcleaning.be en we helpen je graag verder?

 

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?

Wanneer je een product retour stuurt, wordt deze binnen 5 werkdagen in behandeling genomen en verwerkt. Je ontvangt van ons een e-mail wanneer wij de retour hebben verwerkt. Het bedrag zal zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen teruggestort worden op je rekeningnummer.